Sadeluppdatering

Får ju berätta vad som händer med sadeln... Jag skulle bli uppringd i måndags efter att kontoret i England blivit konsulterat. Fick dock inget samtal på måndagen (visserligen ett sms att dom inte hade några nyheter) men däremot på tisdag em. Fick ett samtal där dom meddelar att det var "- goda nyheter", för min sadel visade sig vara tillverkad MEN "- bara" felskickad "-för dom kunde inte stava till ditt namn" och befinner sig i Stockholm?! Jag vet ärligt talat inte om jag ska skratta eller gråta...
 
Hur som helst, sadeln skulle komma till 1 st utprovare "-på torsdag" för besiktning och jag kan alltså få min sadel någon gång mellan lördag och måndag! Jippie...?? Dom skulle återkomma troligtvis ons men absolut SENAST tor kväll för att bekräfta detta samt bestämma tid för när jag får den. Är nu fredagkväll och jag väntar fortfarande på det där samtalet... Nu är det princip för mig, nu vägrar jag ringa för jag ska se hur länge dom kan hålla på att trassla med det här (i ärlighetens namn finns det ju roligare saker än att sätta igång Ella ridmässigt i 15 minus). Har svårt att glädjas åt att "min" sadel är felskickad. Jag menar, hur vet jag att det faktisk är min?! Har dom ens satt rätt delar i sadeln? Det är ju inte så att dom framstår som att dom har koll på läget direkt...
 
 
           
           
 
 
Men jag ska FÖRSÖKA vara positiv, jag vill ju inget annat än att få hit min jädra sadel och sätta igång Ella!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0