D-I-S-A-P-P-O-I-N-T-E-D!!!

Pratade precis med sadelutprovaren om Ellas beställda sadel. Har ju inte hört ett PIP och jag skulle fått den levererad denna vecka!! Så jag skickade sms måndag förra veckan - inget besked, dom skulle ringa i veckan och bekräfta. Hör inget på hela förra veckan, nytt sms lör - svar att dom inget vet, dom ska ringa kontoret i England på måndag och ringa tillbaka till mig. Har inte hört ett smack så ringde upp idag TORSDAG och får beskedet att sadeln inte ens är tillverkad för "-det har blivit någon miss"... Så min förlängda leveranstid pga jul och nyår på 8 veckor är nu typ 10-12 veckor i bästa fall!! Är sååååå jäääääävla besviken rent ut sagt och även om dom bad om ursäkt och ville kompensera och yadayada så vill jag ju bara ha min sadel. IGÅR!!! Tro Pelle att dom får bjuda på sadelgjorden och stigbyglarna (som dom redan bedyrade ingick i det hutlösa priset)... Fan, jag vill ju bara komma igång och rida! Satte ju igång Ella vid jul för att hon skulle vara lagom igång till sadeln kom och nu är det lika lång tid kvar igen... Är så galet besviken :-(
 
            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0