Annorlunda objekt för våra affektioner ;-)

Idag har en tapper liten bil gjort sin sista resa till skroten och Gustaf var hängig över detta "på riktigt". Han skrev följande på fb: "-Snyft, bästa bilen jag haft. 7års trogen tjänst inom familjen med extremt få anmärkningar hos bilprovningen. Detta efter att den stått övergiven i granens trädgård i 4 år innan jag fick den dagen innan midsommarafton 2005. Tack Mazdan för alla fina minnen". Det är märkligt vilka känslor en bil kan frambringa, personligen tyckte jag också det kändes lite tråkigt men inte på den nivån. Det är märkligt hur vi reagerar olika på olika saker, jag har ju hästarna som tar fram detta hos mig och Gustaf har uppenbarligen en liten grå Mazda... Söta maken!!
 
           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0