Torka?!

Man skulle kunna tro att det är totalt stiltje här men tro mig - så är inte fallet!! Här är det i vanlig ordning high life och jag har helt enkelt inte hunnit blogga! Har varit mycket med jobbet och jag har fått jobba lite extra, det påverkar direkt "slappartiden" man har ;-). Barnen har varit på hugget, Iris är rätt mammig nu så då får man fokusera mer på henne och kan inte sitta och tramsa med datorn. Hästarna har fått sitt och ja, då blir det lite klent mellan inläggen.
 
Idag är jag helt slut. Sov endast 2,5 tim inatt för Iris fick sig något generalspel och skulle bara inte sova. Var nog en kombination av övertrötthet och tänder skulle jag tro, vad det än var så var det INTE bra med lilla tjejen. Är det inte fascinerande att dom där hemskenätterna ALLTID kommer när Gustaf är på tjänsteresa och jag inte kan få någon att dela bedrövelsen med... Jaja, föga förvänande är jag helt slut! Fick henne att sova dryga 2 tim förut och lyckades slumra till en halvtimma själv - alltid något, men det ska bli väldigt skönt att Gustaf kommer hem idag igen! Självklart har jag idag lyckats klämma in både hovslagaren till Mels böld och veterinären för att vaccinera hästarna - allt medan Iris INTE sov såklart så det var lite snurrigt em stund... Nu väntar jag på käre make så jag kan smita ut i stallet och ikväll är det han som får ta barnen. Jag ska sova!
 
 
 
           
           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0