Ojojoj

Igår var märkligt, läskigt, fascinerande och givande... Min mentala coach Frank var fantastisk! Helt sjukt egentligen men han läste mig verkligen som en öppen bok och han lyckades beskriva mina hästars personligheter I MINSTA DETALJ!!! Han djupdök i händelser som jag knappt kom ihåg men som uppenbarligen har påverkat mig maximalt. Hade 2 stora genombrott (eller vad man ska kalla det) och när jag lämnade mottagningen var det på betydligt lättare fötter än när jag kom dit... Märkligt... men vansinnigt nyttigt och jag tror det här kommer bli hur bra som helst. Målet är att stärka min självkänsla och rensa bort alla negativa tankar. Fine by me!
 
Idag däremot har jag mått fördjävligt, vaknade 06:30 med sprängande huvudvärk, var illamående och hade sjukt ont i skuldrorna. Fick i mig värktabletter och somnade om till kvart i 10 och sedan dess har jag sovit ytterligare 2 ggr. Inser ju såklart att det har ett samband med allt som hände igår och att det är spänningar som släpper men fy alltså! Allteftersom eftermiddagen löpt på har jag däremot blivit bättre och piggare och när jag vid 20-tiden gick ut för att mocka stod jag och visslade glatt... Det här SKA bli bra en gång för alla!!
 
           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0