Lycka

Nu var ju inte fling-incidenten det enda buset som vår innovativa dotter hittade på idag. Nej hon lyckades få tag på en chokladpralin som låg på köksbänken och med lika fascinerande snabbhet mumsa i sig den också... Mitt fel såklart, jag borde ju lagt dom längre in. Tänker inte på hur lång hon har blivit! Det sjuka är att jag såg henne bakifrån där hon satt och mumsade för jag höll på att röja i köket, men jag trodde hon smaskade på sitt knäckebröd... Sen knallade hon in till Albin i lekrummet och då jag jag efter, för att mötas av denna synen:Maken till nöjd tjej får man leta efter... ;-)


Kommentarer
Syrran

Hi hi... Vilken min. :)

Svar: Rätt nöjd liten tjej ;-)
Jennie

2013-02-20 @ 11:57:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0