Less på vinter!

Hästmässigt är det just nu bedrövligt. Att jag blev sjuk var ju kasst i sig men när det regnade nonstop en hel dag för att påföljande natt bli 5 minus satte liksom spiken i kistan. Eller islock på min paddock... Innan kunde jag iaf använda den, 2/3 av paddocken var helt ok men nu har istiden tagit över fullständigt. Har en 15-meters volt som hade kunnat användas om det inte vore stelfruset och småknöligt (longerade Ella i alla gångarter i regnet kvällen innan det frös så ni kan ju lista ut hur det är)... När det är kallt och barmark är ju inte fälten häromkring heller någon höjdare tyvärr. Nej det är helt okej med mig om våren kommer nu, heeelt ok!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0