Helt slut!

Okej att jag älskar mina hästar och ridningen, men det är inte jättekul att gå ut i stallet kl 21.10 och veta att man har ALLTING kvar, men Iris har halsfluss och är inte alls bra så det är bara att låta henne vara med mig så länge hon vill och ge sig ut när hon somnat... Ska ärligt erkänna att jag var bra sugen på att låta Ella vila men jag ryckte upp mig och jag inte bara rastade henne utan jag till och med red! I en hel timma! Ibland imponeras jag av mig själv ;-). Är alldeles för trött att skriva om ridpasset nu, nu vill jag bara sova!
Mitt lilla monster...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0