Min bästa vän...

Ja hur tråkigt det än är att skriva detta så har sjukdomarna avlöst varandra. Som ett brev på posten efter penicillinet så brakade min mage ihop i kombination med en rejäl förkylning så de senaste dagarna har inte varit jättekul direkt. Min bästa vän de 2 senaste dagarna har varit Proviva som i princip varit det enda jag fått i mig tillsammans med kokt ris och kycklingsoppa... Dock måste jag säga att Proviva mango och rabarber/jordgubb är riktigt goda! Har känt mig lite bättre nu på kvällen men är lite orolig lvrr morgondagen då det är jobb. Får ta med mig en Proviva helt enkelt för vår matsal vågar jag mig inte på!

Lyckades iaf rida en häst idag. Melrose var jätteduktig igen och kämpar på, hon är verkligen superkul att rida. Får bli hon som hänger med till träningen imorgon då Ella inte blivit riden på 2 veckor. Kollade henne igår och hon var ren på bakbenet igen. Idag blev det en promenad då jag inte orkade rida bägge men nu ska hon igång igen :-).





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0