Är man sjuk så är man...

Har ju varit sjuk (igen) sedan julafton och det ena avlöser det andra. Jag fattar inte hur mycket olika typer av influensa man kan dra på sig på en säsong?! Nu har mina medryttare varit helt fantastiska och roddat i princip alla dagarna, rastat dubbla hästar och packat extra hö för dom dagarna dom inte kunnat komma. Jag kan inte beskriva med ord hur tacksam jag är för detta!! Har bara behövt mocka en dag och rasta Ella en gång den senaste veckan... Dock var ridning eller promenad helt uteslutet så det blev longering. Men det är ju motion det med :-).




Idag kände jag mig marginellt bättre och försökte mig på en lugn uteritt och det var väl max vad jag pallade. Får fjäska med Gustaf så han tar en promenad med Melrose... Hade velat göra något med killarna men det får helt enkelt vänta tills jag är på benen på riktigt igen...

Här kommer dagens goding. Jack hade tydligen varit på SPA idag. Han valde lerinpackning... ;-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0