One down, one more to go!

Imorgon är det fölvisning för Finnegan och det ska onekligen bli intressant. Han är just nu inne i en rejäl växtfas och är ca 1 dm högre bak än fram vilket gör att han inte rör sig lika fint som jag vet att han kan... Är ju vansinnigt frustande!





Har iaf fått eminent hjälp av en kompis idag och vi har groomat Melrose som nu är top notch med jättefina knoppar (som jag önskar jag kunde ta åt mig äran för ;-) )... Kände att det var lika bra att fixa henne så mycket som möjligt ikväll och även om några knoppar ur är det lättare att justera än om jag hade haft henne kvar att fixa också, nu är det bara den lilla huliganen som ska knoppas och fixas fin :-)





Håll tummarna 15:50 är det dags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0