Herning

Jag hade skrivit ett långt inlägg om Herning men när jag skulle ladda upp det var det nåt tjall på linjen till blogg.se och allt jag skrivit försvann!! Nu orkar jag inte skriva om allting igen...

Summa summarum var det en jättebra resa med massa fina hästar och ritter, finalen i laghoppningen var galet spännande och att dom kämpade till sig:-) bronset var otroligt bra!! Valegro och Damon Hill var i en klass för sig och superkul att Adelinde fått igång Parzival så pass att dom lyckas knipa bronset och se till att det blev en tjejtrio på pallen :-)

Jag har shoppat som en tok och verklogen fyndat för första gången någonsin, fick bl a med mig 3 par ridbyxor hem.. Men hur trevligt det än har varit var det väldigt skönt att komma hem till familjen ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0