Mys med barnen?!

Jag ligger ju lite efter i uppdatering från GHS... Har inte hunnit faktiskt, idag har det varit full fokus på barnen men jag ska försöka komma ikapp imorgon.
Barnen ja, jag försökte göra mig till lite idag och åka till Donken för Albin ville gärna det. Kan ju meddela att Donken en fredagseftermiddag är faktiskt inte att rekommendera, det är en smått galen upplevelse och särskilt ensam med 2 barn... Men det gick rätt bra ändå, Albin var på strålande humör och då är han oftast väldigt lydig och välartad ;-). Dock blev det inte en så mysig stund med barnen som jag hade föreställt mig, kände mig snarare rätt ointressant om jag ska vara ärlig... ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0