M-A-G-S-J-U-K

Jag har åkt på magsjuka, är vaaaansinnigt synd om mig!! Detta måste ju ändå vara djävulens påfund?! Har varit hur kass som helst och totalt däckad och när man är som mest låg försöker man leta efter ljusglimtar och ställer sig på vågen... En viktminskning kan ju pigga upp mitt i allt elände - men inte ens det fick jag!! Istället har jag gått upp 1 kg?! Hur är det ens möjligt efter 2 dagar av "utgifter"?! Men värst av allt är ändå att stackars lilla Iris också åkt på det :-( å vad det gör ont i hjärtat att se lilltjejen så krasslig!! Fattar inte varför hon åker på allt som kommer in i detta huset?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0