Då kör vi!

Så har startskottet gått för GHS 2013! Igår anlände dom första hästarna och imorgon jobbar jag mitt första pass. I år är det återigen Hästföretagarforumet som gäller, men kommer även jobba i en nystartad grupp som kallas Pool. Vi är 6 st som hoppar in där det behövs. Alla grupper har sina olika toppar och det kan ibland vara svårt att bemanna och där kommer vi in i bilden. Ska bli kul även om jag inte kan ställa upp alla dagar tyvärr. Var ju orsaken att jag slutade i stallet då det inte funkar med 10 dagar när jag har mina små knoddar. Men nu var dom bra med det i Poolgruppen och jag är med det jag kan :-). Igår var jag och hämtade kläder, ackrediterade mig och insöp atmosfären... Det är alltid en särskild känsla när sanden är på plats och funktionärer fixar och donar! NU KÖR VI! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0