-'Kan jag få adoptera dig som morfar?'

Ja precis så kände jag efter att ha lyssnat på Ulrich Kasselmann som idag höll föredrag på HFF. Herr Kasselmann är som bekant partner till den kanske lite mer kända Paul Schockemöhle och tillsammans driver dom P.S.I vilket är ett av hästnäringens absolut mest framgångsrika företag. Herr K var definitivt inte en av de mest karismatiska talare jag lyssnat på men man kunde riktigt känna hur han älskar vad han gör och jag fick känslan av att han var precis lika glad för vart enda av de drygt 700 föl dom får varje år... Deras filosofi var så otroligt sund och dom verkar vara supernoga med hästarna och ville att allt bara skulle vara mysigt och en stor härlig familj... Jag som aldrig haft en morfar kände ful starkt behov, kanske han ville ställa upp?! Hade gladeligen varit en del av den familjen och den helt otroliga hästmiljön! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0