VI VANN!!!!

Herreguuuud vad jag är glad och mallig över min FINA, FINA lilla ponny!! Han var så himla duktig och skötte sig kalas. Idag var det däremot lite jobbigt för honom, lång resa och rätt ut och prestera. Var lite tungt underlag och han hade inte samma energi i galoppen som han brukar tyvärr. Vi var först ut och det är ju alltid nervöst... Fick poäng 8,9,9 = 8,67 som räckte för Jack att vinna kat B. Återigen fina ord från domaren och jag är överlycklig!!

Galopp: rytmisk, ganska vägvinnande, god balans - 8
Hoppning
Teknik & förmåga: God framåtbj och hoppvilja, säker taxering. bra språngkurva - 9
Temperament & allmänt intryck: samarbetsvillig, orädd, gott förtroende, lydig - 9
 
Det är lite svårt att smälta att man faktiskt har den BÄSTA 3-åriga B-ponnyn i hoppning 2012... Men det är jäkligt häftigt!! Här kommer lite bilder från den stora dagen :o)
 
           
           
 
           
 
           
           
           
 
           
           


Kommentarer
Pernilla

Jag läste det på ridsportssida igår. Stort grattis, vad roligt för dig!

Svar: Tack!! Var ju såklart jättekul.
Jennie

2012-09-30 @ 09:43:05
Sara

Fantastiskt roligt! SUPERSTORT grattis!

Svar: Tack, tack :o)
Jennie

2012-10-01 @ 11:14:51
URL: http://frogstomp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0