Tankar

Sitter i soffan och ser barnen leka med varandra, det är verkligen jättemysigt att dom har så himla kul tillsammans!! Albin springer runt och busar med Iris som tutar runt i sin gåstol, när Albin skojar med henne tjuter hon av skratt... Är helt fascinerad över vilken fart Iris får i sin gåstol!! Iris och också börjat ställa sig och försöka ta sig runt utan sin gåstol, hon har inte riktigt förstått ännu att hon inte är lika rörlig som sin bror ;o). Nu leker dom bra iaf och jag slötittar på Bonde. Men det är en hårfin gräns, Iris är trött och snart bryter hon ihop men så länge dom orkar kör vi på. Jag orkar inte ta en nattningsstrid utan vill att det ska gå smidigt i och med att jag är själv. Igen.
 
Gustaf är iväg ikväll med jobbet igen, denna gång kommer han visserligen hem ikväll om än sent. Det är andra kvällen han är borta denna vecka. Sista tiden har det blivit något varje vecka och det är tråkigt! När man är ensam hela dagarna med barnen behöver man - eller iaf jag - lite vuxet sällskap för att inte bli allt för insnöad... Sedan funkar jag ärligt talat inte som jag ska om det blir BARA barnen dygnet runt. Jag älskar mina barn mer än något annat men jag tror inte jag är unik på något sätt att känna så. Dagarna kan bli väääldigt långa... Tack och lov har mamma varit här idag så hästarna är iaf fixade och jag har fått lite andningspaus, TACK!!
 
           
                    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0