Sabla feber!

Mammas lilla prins är krasslig! Albin vaknade inatt och hade feber :o(. Var lite bättre idag på morgonen men han blir såklart hemma från dagis idag och imorgon... Iris hade ju feber i helgen och nu funderar jag på om det kanske inte var tänderna ändå i och med att Albin nu fått det?! Som tur är är det inte så hög feber men man märker på honom att han är lite hängig, vill helst sitta nedbäddad i soffan med sin kudde och snuttefiltar...
 
Tyvärr är min mamma också krasslig så jag är själv med barnen idag och har inte min sedvanliga onsdagshjälp på plats, man har ju onekligen blivit bortskämd med det där ;o)! Nu kommer hon visserligen en snabbis och passar Albin då jag och Iris ska iväg till BVC (brukar inte vara så poppis att komma med febersjukt barn dit)... Ska samtidigt springa in och köpa juice till Albin, han har specifikt beställt detta och jag är glad för allt jag får i honom en dag som denna! Är bara att hoppas på snabbt tillfrisknande!!
 
         
                              Hängig liten goskille!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0