Gnäll!!!

Har haft en helvetesnatt med 2 sjuka barn. Iris var extremt snorig och kunde inte komma till ro alls så hon fick sova i min famn och jag fick sitta upp. Iris sov såklart oroligt och vaknade femtioelva ggr. Albin vaknade 2 och 07:10 imorse var det tydligen dags att gå upp på riktigt.,Jag var som en zombie redan då. nu är klockan 14:37, Iris har sovit 10 min sedan vi gick upp... Albin inte alls. Båda är snortrötta, jag är sjukt trött. Fick i mig lite mat nu äntligen så hoppas jag kan få lite energi och orka fd sista timmarna innan Gustaf kommer hem. Han har ju varit borta nästan hela veckan. Ok att han är iväg på jobb men sova på hotell utan barn och kunna peta i sig hotellfrukost låter rätt okej i mina öron... Oavbruten sömn hade varit fantastiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0