Förkylningstider...

Mina bästa vänner de senaste dagarna, enda som saknas på bilden är Herr Nässpray, den lilla spjuvern...
 
 
Är bra trött på detta nu! Vill vara frisk och komma igång med Ella! Barnen är rätt less dom också kan jag lova, stackarna. Nu har det visserligen vänt och går åt rätt håll med båda, jag är väl inte långt efter men stackars Gustaf börjar känna att det kryper på... Är väl oundvikligt gissar jag?! Att han dessutom sitter ute på pass idag med lite för lite kläder kommer väl göra sitt till. Tycker verkligen att var och en får bli saliga på sitt men måste säga att det verkar sådär kul att sitta ensam och tyst timma efter timma och stirra på detta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0