En helt galen idé?!

Har fått för mig att jag ska ut och rida en LC:1 med Melrose. Är riktigt sugen faktiskt! Tycker egentligen vi är rätt långt från startklara men med tanke på hennes tillstånd och det faktum att 2013 inte kommer bli året vi kommer ut på tävlingsbanan känns det rätt kul att få komma ut och klara av första starten. Klubben jag rider för har KM i slutet av oktober så jag tänkte köra på det - tror jag ;o). Ska bara kolla hur hon är i det ridhuset först, har träning där nästa helg och hon kan ju spänna till maximalt. Blir hon sådan är det inte lönt att offra tiden på att åka tyvärr... Så vi får se helt enkelt, hade ju som sagt varit himla kul... Insåg dock att jag i så fall måste knoppa henne!!! Jösses... hennes man är ju galet tjock... Hua...
 
           
           
 

 



Kommentarer
Ann-Marie

Hade varit grymt kul att träffa på dig där!

Svar: Ah, ska du rida? Gissar att nya pållan funkar fint :o)
Jennie

2012-10-06 @ 16:49:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0