Veckan som försvann?

Den här veckan har varit helt knas! I och med att jag blev superförkyld efter tävlingen har jag varit mer eller mindre sängliggandes, igår (läs ons) var första dagen som jag orkade röra mig lite grann iaf. Mån och tis var jag så dålig och hade fullkomligt tappat rösten så Gustaf var tvungen att stanna hemma för jag kunde inte prata med barnen - och typiskt nog var det studiedag på dagis så båda var hemma. (Tack och lov verkar iaf barnen ha klarat sig från förkylningen, även om det verkar vara något på gång med Iris. Kan iofs lika gärna vara tänder?!) Jaja, så är det ibland men det var lite märkligt att sjukskriva sig från sin föräldraledighet så Gustaf kunde vabba...
 
Och idag är det hux flux torsdag... Det är märkligt hur en vecka fullkomligt kan flyga förbi och man har inte gjort någonting vettigt överhuvudtaget?!

 
 
           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0