Tapeter...

Jag har varit och letat tapeter till Iris rum och till vårt sovrum, hade en rätt klart bild över vad jag ville ha när jag åkte men vad det gäller Iris rum blev jag fullkomligt kär i en annan tapet! När jag såg den så var det bara RÄTT till lillfias rum. Har dessutom sovit på saken och det är inget att diskutera, "What a hoot" blir det :o). Det blir denna med fåglar på en vägg och på resterande 3 blir det en cerise (den som är på ugglan). Det blir med andra ord samma känsla som i Albins rum och det kommer bli kalasfint med det vita golvet och taket... Det fina i kråksången är att man kan byta färg på de andra väggarna om man tröttnar på det cerisa el Iris vill ha något annat när hon blir lite äldre :o)

           
                        Bild från Midbecs hemsida, tapet What a hoot

Hittade även en tapet till vårt sovrum, även den från Midbec. Tapeten ligger under kollektionen "City lights" men jag har tyvärr inte hittat någon bra bild på nätet på just den vi ska ha, får återkomma med resultatet istället. För övrigt är det riktigt roligt att kunna lägga krut på finliret med att välja tapet! Snickarna kommer och börjar på fredag och håller på ca 2 veckor. Så om ca 14 dagar har vi en ovanvåning - jippie!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0