Syskonkärlek

Åh vad glad jag är för mina barn, och det faktum att dom REDAN har jättekul med varandra trots att Iris bara är 4 månader!! Det hade jag faktiskt inte förväntat mig. Trodde att det skulle dröja tills hon åtminstone var runt ett år gammal... minst... Albin är en underbar storebror som är väldigt omtänksam och glad för sin lillasyster. Iris verkligen skiner upp så fort hon får se Albin, man blir alldeles varm i hjärtat av att se det. Det ska bli väldigt spännande att se hur det blir när Iris kan ta sig runt för egen maskin, misstänker att hon kommer hänga brorsan i haserna mest hela tiden ;o)...

           

Annars är det rätt bra, Iris verkar visserligen ha en lite jobbig period just nu och är lite allmänt kinkig. Kan inte riktigt få kläm på vad det är men hon vill gärna klänga, man ska underhålla henne och hon sover VÄLDIGT lite på dagarna. Å andra sidan sover hon bra på natten så jag ska väl inte klaga ;o). Vi har börjat lite smått med smakportioner, det är väl ingen höjdare men hon är nyfiken iaf och det är ju kul. Vår lilla darling mätte på 4 månadersdagen 64 cm och vägde 6730g - stora tjejen ;o)

           

Albin har verkligen blivit stora killen - han har börjat gå på pottan!!!! Det roliga är att det är helt och hållet på eget initiativ :o). Självklart blir det lite olyckor emellanåt och han har fortfarande blöja ofta men man måste ju börja någonstans och det passar ju hur bra som helst att börja på allvar nu när sommaren kommer. Det kommer bli kanon!

           



            



Kommentarer
Gustaf

Goungar!

2012-05-30 @ 13:56:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0