Iris utveckling...

Som jag redan skrivit verkar Iris vara inne i en ny fas i sin utveckling så jag var helt enkelt tvungen att kolla vad det stod i "bibeln". Jag har ju en väldigt intressant bok som jag tror finns hos många föräldrar nämligen den här;

           
             "Växa och upptäcka världen" av Hetty van de Rijt och Frans X. Plooij

Boken är faktiskt jättebra och beskriver de sju stora utvecklingsfaserna som ett spädbarn går igenom under sitt första levnadsår. Är rätt komiskt men varje gång jag tycker Iris är extra kinkig och krävande går jag in och kollar i boken och det slår banne mig aldrig fel - varenda gång är hon mitt  i en utvecklingsfas!! Det finns ett kapitel om varje fas (eller "språng" som dom kallar det) och man sitter och skrattar för sig själv när man läser det för det stämmer så himla bra med hur jag upplever perioden...  Kan absolut rekommendera boken!!


           



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0