Halleluja!!!

Inatt kunde inte jag sova, det fullkomligt brann i skallen på mig!! Fruktansvärt, men det känns som att det har blivit flaskhals på många plan samtidigt just nu och jag står inte ut. Har därför tagit en massa stora beslut i samband med detta och det känns rent ut sagt jävligt bra!! Alla beslut kan jag inte avslöja här ännu... MEN... ett är att vi ska hyra in hjälp med att färdigställa ovanvåningen! Vi har verkligen inte tid för så stora renoveringsprojekt nu med småttingarna och det är inte roligt när tiden inte finns. Det måste ju vara roligt annars kan det kvitta. Hur man än vrider och vänder på det är det ju alltid Iris och Albin som kommer först så det känns hur bra som helst att ta hjälp med det. Håll nu tummarna snickaren vi ska anlita har tid att hjälpa oss relativt omgående...

           
                             Byggarbetsplats - no more?!


Kommentarer
Ann-Marie

Låter klokt, håller tummarna för att snickaren har tid!

2012-05-10 @ 17:47:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0