Finaste Fiorello!!

Idag är en stor dag - för första gången någonsin har jag suttit på min ädla springare Fiorello :o). Gustaf fick hjälpa till då Fille är så galet barnslig och fokuserar på allt annat än det jag vill. Longerade honom först och det var vild rodeo, tur att ha det avklarat ;o). Hade bara tänkt hänga på honom men han var så himla cool så jag satt upp... Vi tog en liten volt med mig på ryggen och det var inga problems!! Hade jag vetat det hade jag slängt på honom tränset också och haft en lite mer kvalificerad uppsittning ;o)

           
Första uppsittningen MÅSTE ju bara förevigas!! Matte fick distrahera Fille som ville upp i ansiktet på Gustaf. Tur att man har en grymt cool unghäst ;o)            

           
Utsikt från Fille-ryggen... Kan verkligen vänja mig vid den! Här har jag för övrigt nästan alla mina prinsar på samma bild (Albin är vid lyktstolpen). Är bara söt-ponnyn som fattas :o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0