Fiiiiiina hästar med sadelkatastrof

Ok, jag har sagt det förr och jag säger det igen - jag är vääääldigt bortskämd med 2 jäkligt fina hästar faktiskt! Både Ella och Melrose har gått riktigt bra det sista, det är grymt inspirerande och jag vill bara rida, rida, rida och nu är det extra kännbart att jag inte har någon sadel till Ella. Var på utprovning igår och hittade en som kommer funka fin-fint (Amerigo Vega CC). Problemet är att det finns inga begagnade så jag måste beställa den och det är 8-16 veckors leveranstid!!! :o( Heeeela sommaren och större delen av tävlingsterminen går åt helvete rent ut sagt och det är ju inte rolig. Min gamla sadel är så illa för henne att jag inte ens kan lägga på henne den en enda gång till... Så nu sitter jag här och vet inte riktigt hur jag ska göra för att lösa mellanperioden... kan ju inte vara utan sadel hela sommaren ju - är ju då man vill rida... :o(

           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0