Jobbig natt

Jag vet inte om min lilla bebis håller på att vända dygnet eller vad det är men hon är en riktig liten nattsuddare!! Inatt var det verkligen inte roligt, hon skrek i ett par timmar igen och startade runt 22:30 tiden... Suck... Å andra sidan har hon varit väldigt, väldigt snuttig ett tag och ska "äta" mest hela tiden och jag misstänker att det blir för mycket av det goda?! Som tur är så har vi BVC idag, tänkte resonera lite med dom kring maten. Man "SKA" ju ge dom när dom vill äta men jag är inte helt säker på att småäta i flera timmar är bra för lilla bebismagen... Ska onekligen bli intressant att se vad hon väger nu, har ju inte kollat det på 3 veckor och det känns verkligen som att hon vuxit :o)

För att återgå till natten - när kl va 02:30 somnade hon iaf bra och med henne på ena sidan och Albin på andra höll jag på att förgå av värmeslag! Jisses vilka små kaminer mina raringar är! Så jag sov väl... sådär... inatt. Ska inte gnälla dock, är verkligen jättemysigt att ha de små raringarna bredvid sig när man vaknar och Albin är världens mysigaste morgon-mys-kille, ska alltid gosa och kramas när han är nyvaken och jag passar på att suga åt mig, vem vet när han slutar vara så gosig mot mamsen?! ;o)

Nu sover iaf Iris jättebra, klockan är 09:45 och jag väntar på hovslagaren som ska komma och slå på Mels tappsko nr 375 i ordningen *suck*. Maken till häst att dra av sig skor?! Albin är iväg på dagis, tydligen skulle dom ha kramdjurskalas idag (vilket jag hade missat) så G fick åka tillbaka med Lodjuret så Albin hade ett gosedjur han också. Klant-Mamma...

           
                     Pluttan sover gott på mammas axel...

           
       Lite suddig bild men vad gillar ni frisyren?! Han är verkligen sin fars son ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0