Fredag = Fredagsmys?!

Ja normalt sett brukar ju fredagarna vara heliga för mig och jag vill att vi myser tillsammans hela familjen. Idag blir det tyvärr inte så då Gustaf har varit iväg i Kiruna denna igen och skulle egentligen kommit igår. MEN det strulade och han var tvungen att stanna kvar tills idag istället och kommer hem vid 6-tiden. Då blir det för mig att gå ut och mocka hästarna, rasta Ella osv... Det tar ju sin lilla tid så misstänker att det där fredagsmyset inte är på agendan idag. Kan inte påstå att Kiruna-veckorna är en höjdare men tack och lov har jag en fantastisk familj som ställer upp enormt mycket vilket gör att jag hittills har löst det över förväntan. Puss på er!!

Appropå puss... har ni sett dessa pussungar?! :o)

          
                Albin ligger och säger att "-Iris är jätte-jättesöt"...

Det är verkligen ljuvligt att vara hemma med dessa rara mysungar även om man emellanåt kan drabbas av fullständig spunk, vara galet uttråkad och inte vill något hellre än att få prata med en vuxen person om vuxna saker. At gå här och jollra, byta blöjor, städa, tvätta och städa igen är inte alltid så mentalt utmanande ;o). Har däremot konstaterat att dom där tillfällena när jag blir uttråkad sammanfaller med dagen innan Gustaf kommer hem från Kiruna...

Nu får jag sluta, Albin kröp just upp i mitt knä och vill mysa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0