Fiorello

Får ofta frågan hur det är med Fille och såvitt jag kan se så är det fina fisken med honom! Kommer inte riktigt ihåg när men han slutade någonstans i höstas att släpa sina bakhovar och lyfter på dom som han ska. När han leker och busar i hagen går det inte se att det skulle finnas någon form av neurologisk åverkan överhuvudtaget. Men å andra sidan har jag aldrig sett något på honom annat än i skritten. Detta i kombination med att jag börjar bli människa igen har lett fram till att det nu är dags att börja förbereda och rida in FillePrinsen *jippie*. Det är en otroligt stor händelse och jag blir alldeles pirrig i magen bara av att tänka på det. Har verkligen sett fram emot denna dag sedan första dagen jag såg honom leka  med gångarterna... Min fina, fina Fille!!

Satt igår och läste proppen till 3-års testen och det har inte varit ett alternativ med tanke på hans prognos, nu kände jag att OM han funkar och OM han inte är för valpig och OM vi "är där" kanske man kan överväga att visa honom?!?!?! Det är ju på Troya här i Kungälv så det hade ju varit otroligt smidigt och hur kul som helst... Nu ska vi inte gå händelserna förväg och lägga för mycket press på det, vi får helt enkelt se hur det går med allt först. Han kanske inte ens går att longera ens, men man kan ju hoppas... ;o)

           
Fille är grymt nyfiken på Tyko och vill hälsa... Tyko verkar dock inte besvara nyfikenheten... ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0