Seeeegt

Har fullständigt tappat inspirationen efter att vi fått beskedet att snickarna inte kommer tillbaka förrän i slutet av veckan!! 5 daqar sa dom men man vet ju hur det blir med det. Känns väldigt otajmat då vi ska värdera huset imorgon och jag hade räknat med att allt skulle varit klart... Nåväl, vi får väl värdera om huset igen sedan i så fall. Jag har iaf fått röjt undan i källaren och klädkammaren äntligen! Har verkligen haft det som mitt dåliga samvete i evigheter och nu är det äntligen i ordning igen! Ska försöka fixa bilderfrån tvättstugan/badrummet när tvätten är nere (just nu ser man ingenting då det hänger 3 maskiner tvätt på tork). Det blev superfint och äntligen ser man de härliga fönstren ordentligt. Vi blev ju väldigt förtjusta i källaren när vi var här och på visning men har ärligt talat inte utnyttjat det till fullo innan, men nu är det ordning på torpet :o)
 
Annars är det ok, är fortfarande superseg och förkyld. Har jättejobbig hosta som inte vill ge med sig :o(. Red Ella igår efter equiterapeuten kollat henne och tycker fortfarande inte hon är ok. ET hittade en förskjutning i bäckenet där hon var ca 1 cm högre i vänstersidan vilket kan förklara hennes rörelsemönster och störningen jag känt. Kan förstå om hon behöver ett par dagar att landa i behandlingen men jag tycker att hennes "klonk" borde försvunnit ändå... Får kolla henne hos vetten ändå. Är lika bra att göra det, snart har halva säsongen gått på det här tramset och jag kommer int till en bra totalkänsla som jag vill ut och tävla på... TRÅKIGT!!!!! Samtidigt är dt konstigt för hon går som en klocka när hon blivit varm i kläderna, fått upp ryggen och är rakriktad. Då känner jag verkligen INGENTING och hon går från klarhet till klarhet...?!?!? Vad är det med min häst?!?!!?
 
           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0