Stor eld blir det ;o)

Idag är det väldigt tungt. Tyckte vi såg ljuset i tunneln igår när taket var klart och målat x2 men efter sjuttioelva säckar med sand och sågspån vill jag bara lägga mig ner och gråta. Huset är skitigare än någonsin och vi är därför mer instängda i vardagsrummet och köket än någonsin. Inte bästa miljön för kidsen men förhoppningsvis är det inte så länge kvar av tömningen och vi kan börja städa och röja lite. Jag står verkligen inte ut! Dessutom är jag "fast" med barnen då Gustaf har bitit i det sura och börja röja undan och elda upp resterna från ovanvåningen, kommer ta många långa timmar att få undan den högen!! Det har rivits en hel del kan man säga...

           
                             Ser ni Gustaf bland brötet?! ;o)

Själv är jag inne med barnen som ligger och sover. Misstänker att dom snart vaknar av oljudet ovanför men vi har haft sovstund i 1,5 tim nu så det känns ok. Förutom det faktum att jag har en mental dipp så har jag lite jobbigt nu med allt damm och skit. Är ju överkänslig mot pollen och damm, det i kombination med min astma är sannerligen ingen höjdare...

Gnällig idag :o(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0