Jag är orolig!!

Jag är lite orolig för Ella, tycker fortfarande att det inte att hennes "klonk" har försvunnit som sig bör och har börjat fundera på om min älskade primadonna har spatt?! Ska ringa och boka tid på klinik för att kolla upp henne snarast men det här känns inte jättebra faktiskt. Fast hon är inte halt... Har ju alltid varit orolig för att hon ska få spatt med tanke på hennes ben (är krokhasig och har väldigt vinklade haser. Hade jag varit lite mer kunnig för 6 år sedan hade jag aldrig köpt henne)... Men nu är det som det är. Förhoppningsvis är det inte så illa men det skulle inte förvåna mig, är lite för många symptom som stämmer in på den prognosen tyvärr... :o(

Tiden får utvisa, håll tummarna för att det inte är så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0