Fönster...

En stor del av vår renovering har ju varit just FÖNSTER... Som ni sett på tidigare inlägg har vi bytt ut på ena kortsidan men vi har också fixat med dessa:
 
   
Toaletten på ovanvåningen före och efter fönster installerats...
 
 
 
Fönster ovanför trappan före...
 
  
... och efter... Ena väggen till Iris blivande rum har dessutom tillkommit...
 
Blir lite sur på mig själv att jag inte har tagit bättre "före" bilder på sina ställen men det är som det är. Man får ju ändå en känsla om vad som händer. Här vid trappan ska det ju självklart upp ett trappräcke och så ska det målas - eller tapetseras. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag vill ha... Så tills jag bestämt mig blir det vita väggar iaf. Antingen om jag ställer en rottingstol, en schysst golvlampa och en liten bokylla här så kan man ha det som en läshörna - vilket även jag inser aldrig kommer hända! Eller så planerar jag en liten skänk med söt lampa, någon liten passande tavla och en grön växt?! Jaja, det ger sig... Men kul är det!! ;o)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0