Ella - inte som alla andra!?

Att Ella är lite speciell är det ju ingen som träffat henne som ifrågasätter... Fick idag sms att hon pajat lampan i boxen (inte första gången) och nu sitter jag här och hoppas att hon inte pillat i sig glas från lysröret!! En normal häst hade ju inte gjort det men nu är ju inte Ella som alla andra... Boxgrannens medryttare hade iaf varit snäll och tejpat lampan och plockat undan det glassplitter som hon hade hittat (TUSEN TACK FÖR DETTA!!). Desstutom fick stallägaren tag på hon som kvällsfodrade och hon åkte tillbaka och kollade till Ella lite extra innan hemfärden - återigen TUSEN TACK!!! Är alltid skönt med snälla och omtänksamma människor som hjälper till när det behövs :-). 

Själv sitter jag här i soffan och väntar på att se vart dagens förvärkar ska ta vägen, om det ska bli skarpt läge eller ej. Har haft 3 dagar med massa förvärkar och "annorlunda" läge men än så länge har det stagnerat och backat av, får väl se hur det blir idag. Man kan ju alltid hoppas på att man ska få det överstökat! Inser när jag lägger in nedan bild att jag saknar min häst något vansinnigt och jag känner mig väldigt klar med den här graviditeten. Bäbis får gärna komma nu... Snälla?! 



           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0