Dramatik på morgonen!!

Idag blev vi väkta av motorljud och saftblandare, både jag och Gustaf trodde det var sopbilen och gjorde ingen större affär av det men efter 10 min började man ju undra. Gustaf gick ut och jag gick upp efter en liten stund - det visade sig att vi hade både ambulans, polis och 3-4 branbilar utanför vår gårdsplan och det var omöjligt att se vad som hänt. G var ute och fodrade hästarna och hade glömt telefonen! Jag som alltid oroar mig över djuren blev ju livrädd att någon av pållarna kommit ut och blivit påkörd men så var inte fallet - tack och lov!!! Nej G kom in och rapporterade att vi hade en bil som av någon anledning landat i ena hästhagen... Grattis... Vad som hänt är lite oklart, vi misstänker för hög hastighet och att han tappat kontrollen över bilen, fått sladd och flugit ut i hagen?! Föraren fick åka till sjukhuset men G hade pratat med hans fru och det verkade inte vara någon fara iaf utan mer rutinkontroll så det var bra det.

           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0