Melrose

Idag har jag haft en jättemysig och rolig ritt med Melsan på fälten. Kallt, klart och soligt så jag tvingade ut Gustaf att fota oss :-). Tyvärr hade vi inget batteri i kameran så vi fick inte så många bilder men här är ett par iaf :-). Hon har ju fått vila en dryg vecka då jag har varit så krasslig och satan i gatan vad hon ligger på!!! Jösses, hon är riktigt stark i dom lägena. Hade bara en kort stund att fota så det blev i princip när vi värmde upp men jag fick gå till paddocken och jobba övergångar med godståget... Ska inte klaga då det är 100% motor, men jag måste lära mig rida det och hon måste lära sig att balansera upp sig lite bättre, vänta och inte bara älga på - men det ska väl ordna upp sig en vacker dag det med hoppas jag. Är iaf kul att se hur mycket starkar hon har blivit i ridningen sedan i våras, är verkligen SUPERKUL!!!! Får hoppas på 2 bra månader till med ridning innan hon ska tjocka på sig på riktigt :-)

 Sedan måste jag återigen slå ett slag för Uhip - hur gjorde man innan det?! Jackan är suverän, hade bara en långärmad t-shirt under!!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0