Koma

Ibland är det verkligen inte roligt att vara småbarnsförälder! JÖSSES vad trött jag är!!! Albin flippade fullständigt inatt och vi sov INTE mycket, vet ärligt talat inte vad det var med honom men vi tror att han har fått växtvärk och det gör ju såklart jätteont... Är så synd om honom när det blir så och nu har han ju dessutom slutat med napp vilket gör det lite jobbigare att trösta. Han har varit kanonduktig med att hela napp-slutandet men när han blir ledsen gör sig saknaden påmind... Idag är följdakteligen en dag då jag känner mig som en zombie, har huvudvärk from hell och har även träningsvärk från igår (red Ella barbacka, eget inlägg kommer) - och jag behöver gå ut och mocka 4 hästar + rida Melrose! Är verkligen inte ett smack sugen, vill bara bädda ner mig i sängen och vila, äta chokladpraliner och dricka te! Ska strax äta lunch så hoppas att det ska ge mig lite energi och få mig mer positivt inställd till dagens övningar, är ju trots allt inte så länge till jag kommer kunna rida Mels och hon är skitfin att rida så jag måste ju passa på!
  
           
           
 
           
          Nöjd kille leker med sina nya bilar han fick i utbyte mot sina nappar... ;-)
 
Iris däremot sov faktiskt riktigt bra för en gångs skull, hon blev väckt av ett Albin-bryt vid 2-tiden men sedan sov hon till halv 9. Den lilla sötnöten skojade till julen med bästa julklappen till sina föräldrar, hon började gå "på riktigt"!! Är så söt när hon töltar runt här och även om det blir MYCKET mer passning är det väääääldigt roligt!
 
           
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0