Fjantiga ston!!!!!

Åååhhhh, vad jag är sur på mina bedrövligt fjantiga hästar!!!! Hade med Ella och Melrose till ridhuset idag, medryttaren till Mels skulle premiärrida där och Ella fick hänga med på promenad. Tog henne vid handen då  jag misstänkte att hon skulle vara lite prillig men tänkte sitta upp barbacka om hon var cool. Båda töntarna var så prilliga att dom höll på att krypa ur skinnet och medryttaren satt riktigt pyrt till vid ett tillfälle... SUCK!!!  Ok att det dundrade in en 4-åring på 1,78 som hade full rodeo vid hand, sparkade i sargen och hade sig men ändå. Varför kan man inte ha hästar som skiter högaktningsfullt i sådant och bara kör sitt race?! Ella var rent ut sagt bedrövlig så det blev inget uppsuttet där inte (jag hade flugit till månen)! Puckon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0