10:59 and finally she sleeps...

Jag vet inte vad som flugit i min snart 7 månaders lilla trollunge?! Jag är helt knäckt efter en dryg vecka med MINIMAL sömn, har som bäst sovit 4 tim i sträck EN endaste liten sketen natt!! Annars ligger jag på intervall mellan 1,5-2 tim i bästa fall och hon vill äta/smutta heeeela tiden (helammar fortfarande då hon vägrar flaska)! Hoppas på något sätt att det är tänder på gång så man får en förklaring till beteendet... Enda gången man får henne sova på dagen längre än 10 min är i vagnen under rörelse eller i bilen men då kan ju inte jag sova  :( Fattar inte vad som har hänt, hon har varit super hela tiden fram tills nu... Å andra sidan har det varit semester och Albin har varit helt vild hemma så hon har blivit mycket väckt pga det. Nu är hon dessutom snorig så det förslår (ännu ett tecken att tänder är på g) och då blir det ju lite jobbigare också.
 
Klockan är nu 12:24 och jag har faktiskt sovit en timme - och det har Iris med! Skönt för oss båda, Iris sov hela 1,5 tim bredvid mig i soffan *halleluja*.
 
Annars har Iris varit väldigt duktig hela semestern, hon har varit plättlätt att ha med sig och hon har varit en solstråle mest hela tiden. När vi kom till Danmark sände som fälttävlan på TV och Iris satt och gosade med mig i säkert 1,5 tim framför tv:n - snacka om kvalitetstid! ;o)
 
           
 
           
                                                       
Hotellet i Danmark var helt ljuvligt, var ett 5-stjärnigt SPA-hotell som vi utnyttjade alldeles för lite!! Jag tog en ljuvlig massage men annars hade vi rätt fullt schema.. Vi sa dock att vi ska åka tillbaka hit en dag, bara jag och Gustaf och ha en äkta SPA-upplevelse. Det hade varit riktigt trevligt!! Å andra sidan såg det ut som att Gustaf fann sig tillrätta ganska bra:
 
           
                                        Familjen när jag gick iväg till massagen...       
                         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0