Dags att komma igång igen!

Har ju blivit lite si och så det sista med renoveringen! Vet inte varför egentligen men nu är det iaf ändring på det! Har (äntligen) börjat sätta upp renoveringstapet på väggarna på ovanvåningen, var bara så typiskt när jag väl kommit igång och fått upp farten så tog tapeten slut!! Suck, nu har jag fått handlat ny så det är bara att ge sig på't igen. Ska försöka komma tillbaka till min gamla strategi med 1 timmas renovering per dag igen. Är lite svårare nuförtiden när jag jobbar i princip heltid, hämtar Albin och kör hästarna - MEEEEEN kan ju köra en timma på kvällen när jag lagt Albin och innan jag lägger mig... Det gäller att vara tideffektiv ;o).

           
                 Det blir så himla bra!! Man får bara vara lite visionär... ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0