Albin citat

Albin var med mamma i stallet, när vi ska gå går han fram till Jacks box, vinkar och säger:
"- Hej då Albins häst"...

Mamma är i köket och hör Albin från vardagsrummet
"- Aja dig... Aja dig"...
När jag kommer ut till vardagsrummet ser jag att han har hällt dricka i en skål där det låg en kaka från gårdagens fika som var helt dränkt och det var det han kommenterade ;-). Är ju skönt att han vet med sig när han gör saker han inte borde så behöver inte jag vara tråkig mamma och säga till honom ;o)

    
           
                        Albin leker med min brors katt, Albins nya kompis :o)

           



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0