Skräpväder - såklart!

Ok, mindre storm och dundrande huvudvärk är INTE optimla kringmoment när det är dags för gravida och "lätt" osmidiga mig att premiärrida efter 2,5 veckors uppehåll, så det blir ingen uppsittning idag heller tyvärr! Tyyypiskt!! Är tacksam att jag inte är dumdristig iaf utan har lite sans och balans kvar även om man börjar bli smått desperat inför kommande långa riduppehåll! Jag vet ju hur segt det kommer att bli, minst 4 månaders uppehåll och det är ju aldrig kul. Min stora förhoppning är att det inte ska kännas riktigt lika jobbigt denna gång i och med att bebisen kommer i jan och riduppehållet blir under årets helt klart trökigaste ridperiod. Misstänker att det var lite tuffare förra gången när riduppehållet var mellan maj och augusti... Hoppas, hoppas!!

Istället har jag och Albin varit på skogspromenad, får ju passa på INNAN älgjakten drar igång. Gick en ordentlig promenad och nu har jag en liten slöfock som ligger bredvid mig i soffan och kollar på barnprogram... Men han var superduktig, kämpade på över stock och sten för det var inte alls okej att mamma bar honom över svårigheterna - nej då -"Albin själv", var han väääldigt bestämd med... Sötnöt!!

         





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0