Har världens bästa mamma och mormor!!!

På onsdagar hämtar min mamma Albin på dagis och myser med honom på eftermiddagen, Albin tycker jättemycket om detta och jag får en extra dag som jag kan jobba lite mer på vilket är väldigt välbehövligt nu när jag försöker skrapa ihop till heltid innan föräldraledigheten... När hon är här brukar hon laga mat till oss så det brukar vara lyxigt värre att komma hem från jobbet till dukat bord. Idag däremot hade dom dragit det strået längre - när jag kom hem var middagen klar, fönstren i köket och matsalen var tvättade och fixade med julgardiner, adventsljusstakar och julstjärnor, det var dammsuget och tvätten var både vikt och hängd... Ni kan ju säkert lista ut hur fantastiskt underbart det var att komma hem till detta paradis :o)

           



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0