Seg tisdag...

Jag är helt slut idag, är inte van att jobba 2 heldagar i sträck! Man blir onekligen bortskämd av att vara deltid föräldraledig ;o). Anledningen till heldag idag var att mamma behövde byta dag så jag jobbar kort imorgon istället.. Så vad gör man en kväll när man är heeelt slut?! Har 2 boxar kvar att mocka och Ella behöver röra på sig men vetisjutton om jag orkar rida idag, funderar på att longera henne. Tina har Mels idag så hon blir ordentligt rastad. Är galet sugen på att göra ett ryck i Albins rum nu när jag har fått tapeterna men får se hur taggad jag är när stallet är klar (har ju dessutom söndagens Gossip girl inspelat, bara en sån sak... *s)

Sedan bidrar nog den urknasiga väderomställningen som varit idag till tröttheten, vaknade av SNÖ!!! Det snöade stora hemska snöflingor hela dagen?! Var kom det ifrån?! Enda fördelen med det var att jag fick slänga på hästarna täcke och Fille var supersöt i sitt rosa täcke... Småsaker som förgyller tillvaron för en fjant-matte ;o). Hursomhelst, framåt eftermiddagen sken solen igen, vet inte riktigt vad som händer hos vädergudarna men dom får nog ta och tänka till lite...

              
               Fin-Fille i sitt fina rosa täcke med döskallar på (för att jämna ut gulligull-nivån *s)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0