Snart sommarlov för de fyrfota vännerna...

Insåg just att Mels har kämpat på en redig vårsäsong och det har blivit hög tid för vila. Är sista veckan (max) för henne och jag tror det kommer bli skönt för henne med vila. Hon ska vila hela juni månad för att sedan matchas mot kvalitéten i mitten av september. Igår var jag ute med henne själv på kvällen, uteritt i samtliga gångarter och hon uppförde sig verkligen kalas! Lilla tjejen har blivit stor :o)

Nästa helg släpper jag Grabbarna Grus på sin fina sommarhage så det kommer bli väldigt lugnt här hemma... Har funderat lite på om jag ska ge Ella 2 lugna veckor också men kan inte riktigt bestämma mig. Det handlar ju egentligen mer om att JAG skulle vilja ha lite tid för annat... Får väl se hur jag känner när jag väl vilar de 3 små, att ha bara Ella att fixa med kanske inte blir särskilt betungande ;o). På söndag har jag gett mig in på en ny tävling, känns ju inte kul om vi får ett lika bedrövligt resultat men det får vi väl försöka undvika ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0