Snart är det "- Check"!

Då är knopparna till Albins byrå beställda, målade den igår och sista strykningen färg blir ikväll... Ska bli så kul att se resultatet, det kommer bli såååå bra!! :o) Blev till sist dom här vansinnigt söta bilknopparna från Itsdesign.se:



Måste erkänna att jag är rätt stolt över mig själv för mina otroliga insatser i renoveringen, ibland undrar jag hur sjutton jag hinner?! För tro det eller ej men huset är rätt städat, hästarna blir både mockade och rastade och barnet får ändå umgås med sin mamma... Det som får lida är min kära make, men vi har bestämt att vi ska återuppta våra mysfredagar med start denna vecka! Vi tänkte till och med gå så långt att vi faktiskt hyr en film!! Bara en sådan sak... ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0