Kvällspromenad till sommarhagen

Igår var vi och inspekterade sommarhagen vi blivit tillfrågade om vi vill låna, den var verkligen hur fin som helst! En helt perfekt hage till pojkarna att busa i med både gräsdelar och skogsdelar som båda var lagom kuperade. Är så himla glad att vi fått tillgång till denna helt ljuvliga hage! Det enda vi behöver göra är att komplettera med en undertråd så inte lilla svarta hingsten helt sonika traskar ur ;o). Det är verkligen toppen, det tar mig 5 min att promenera (om inte Albin går med mig vill säga ;o) och en del av hagen ser jag från vårt vardagsrum (behöver iofs kikare om jag vill kolla hästarna *s). Får se om jag kan få fixat tråden snarast så vi kan släppa prinsarna... Här kommer lite bilder!


Albin traskar så sakteliga med lastbilen i handen - såklart ;o)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0